Medlemsfest – Lotterifest 2021

Välkommen till Lotterifest 2021
Efter år av pandemi och inställda aktiviteter känns det extra roligt att inbjuda Konstföreningen Fröjas medlemmar till lotterifest!
Tid: måndag den 29 november klockan 18.00
Plats: Societetshuset Källör i centrala Östhammar.

Pris: 150 kr/person för mat och bordsdryck.

Inkokt lax med smak av vitt vin och citron eller örtmarinerad fläskfilé. Båda rätterna serveras med potatissallad samt smör och bröd. Maten levereras från Skärgårdscatering. Bordsdryck (vatten och lättöl) ingår, vin och starköl finns att köpa på plats, kontant eller med Swish.

• Ange vilken av rätterna du önskar, samt om du har någon allergi, när du anmäler dig.
Anmälan: görs till vår kassör Anders Gullberg,

Anmälan och inbetalning senast den 15 nov. Använd helst Swish 123 676 132 4

(plusgiro 63 07 61-5 går också bra). Glöm inte att ange ditt namn på inbetalningen

Antalet platser är begränsade och anmälan är bindande.

Sista anmälningsdag: den 15 november

Anmälan och eventuella frågor: Anders Gullberg; andgul77@gmail.com, tfn: 070–303 69 07

Vi hoppas att kvällen bjuder på god samvaro, mat och dryck, lite underhållning och mycket spänning kring dragningarna i kvällens lotterier! Kom ihåg att ha Swish eller kontanter tillgängliga för inköp av lotter och drycker!

Varmt välkommen!