Medlemsbrev nr. 6/2024

Visst är det härligt med midsommartid när blommor och konstutställningar dyker upp lite här och var och sprider färg och glädje att njuta av!

Junibrevet handlar om utställningar i juli – både våra egna i Östhammars rådhuset men även några andra tips i trakterna kring Östhammar. Ta en tur ut i konstsommaren, med buss, bil eller cykel! Fina upplevelser väntar och kanske ett och annat konstköp!

Funderar du på att delta i årets konstresa till Gotland i september? Hög tid att anmäla sig – det finns fortfarande några platser kvar!

För tips och öppettider – besök gärna vår hemsida och våra sidor i sociala medier:
Genom att ”gilla”, ” dela” och ”skicka” på sociala medier kan du också tipsa dina vänner och bekanta om våra utställningar, utflykter och resor!

Instagram: @konst_i_radhuset_2024

Facebook: Konstföreningen Fröja Östhammar