Medlemsbrev nr 2. 2023

Entré till Erika Cyrillus utställning ”Jona bok” i Vårfrukyrkan i Enköping

Årets andra medlemsbrev innehåller förutom information om kommande aktiviteter också några tillbakablickar från resorna till Waldemarsudde och Enköping tidigare i år. Vårens utställningsprogram för Galleri Fröja är så gott som färdigt, så ta fram kalendern och boka in dina galleribesök! Vår förening kommer att delta i sommarens stora jubileumsutställning Vävda rum, tillsammans med över hundra andra konstföreningar runt om i landet! Läs en inledande information i medlemsbrevet - det kommer mera om detta i nästa nummer! Klicka i texten för att komma vidare!

Årsmötet hölls den 16 februari – 25 medlemmar deltog. Den nya styrelsen tackar för förtroendet! Länkar till medlemsbrevet och protokollet hittar du högst uppe till höger på sidan.