Nyhetsbrev nr 4/2024

Tänk så mycket roligt och utvecklande vår förening har åstadkommit under sina första 40 år! Nu finns jubileumshäftet i tryck - det blir trevlig läsning hoppas vi!

Konst i Rådhuset 2024 är samlingsnamnet på de utställningar konstföreningen Fröja visar i Östhammars Rådhus under perioden maj – september. Ta del av programmet i nyhetsbrevet, på hemsidan, på Facebook och via den nystartade Instagram-sidan @konst_i_radhuset_2024.

Konstresan till Gotland den 12–14 september är nu detaljplanerad av Sundbergs buss. I det bifogade dokumentet presenteras resan i sin helhet.

I medlemsbrev nr 4 kan du också läsa om vår resa till Åland och utflykten till Stockholm. Klicka i texten för att komma vidare till länken för medlemsbrev och bilaga.